Alla inlägg under mars 2014

Av virkatochannat - 29 mars 2014 22:50

Finns nog inget bättre än att avsluta en underbar dag med massor av sol och mys. Med grillat massor av vitlök och goda vänner!  Dessa dagar är få att räkna och mycket underskattade tyvärr. 

Och snart är sommar här lääääängtar till tusen. 


God natt

Av virkatochannat - 28 mars 2014 23:57

Vad vore livet utan bra grannar??? Idag var vi tre grannfamiljer som åt fredags mat tillsammans! Det är så trevligt att vara omringad av bra grannar.  Min vardag vore väldigt tråkig om jag inte hade alla mina underbara grannar runt omkring mig! 



Natti natti 🌛

Av virkatochannat - 25 mars 2014 23:46

Känns underbart att inte ha ont i kroppen hela tiden. Har idag varit på gravid vattengympa som var fantastiskt.  Kändes underbart att flyta runt i varmt vatten och vara viktlös för ett tag. Se fram nästa vecka redan.


Har så mycket tid för mitt virkande just nu, och jag har så mycket inspiration så många saker jag vill göra.  Köpte garner för 300 kr idag så nu ska det virkas. 


Natti natti 🌛🌛🌛

Av virkatochannat - 23 mars 2014 22:07

Sjukskriven 100% fram till bf känns skönt men oxå som en lång evighet. Tur vi går mot vår och en massa underbar sol.  Mycket tid då man inte får anstränga kroppen fysiskt blir mycket tid till handarbete. Först ut blir att bli klar med mormorsrutor filten och lite vår mössor. 


Snart blir det sängen natti natti

Av virkatochannat - 18 mars 2014 21:51

Ska man ha dåligt samvete för ens chef. Måste vara hemma imorgon och vabba min dotter som är sjuk. När jag talar om detta för min chef får jag höra att det är många sjuka på jobbet och att hon nu måste jobba över och lägga om sitt schema. Precis som om jag valt att min dotter ska vara sjuk just nu, upptäckte även att jag tror dottern drabbats av ögoninflammation, vilket kommer betyda mer vab denna vecka. Min man var hemma igår och idag med dottern. Även hans jobb är drabbat av sjukdomar där 3 av 7 är sjuka så han behövs ju oxå på sitt jobb. 


Eftet vad sjukgymnasten sa idag känns det som min sjukskrivning är nära nu vilket känns underbart. Hon sa nämligen att man bör undvika att dammsuga och skura golv i hemmet, ta hiss ist för trappor m.m oj då svarade jag som skurar golv och trappor om dagarna vad ska man göra då? Fick till svar att kontakta en doktor.  Då allt jag gör på mitt jobb inte är tillräckligt tydligen då det klagas till min chef hela tiden,  vilket hon för ta på sig då hon inte visat mig hur mitt jobb ska utföras.


Imorgon ska jag på besök till doktorn ang. min foglossning, spännande och se vad som kommer ske med mitt jobb efter besöket.


God natt

Av virkatochannat - 18 mars 2014 11:57

Dags att snart åka till sjukgymnasten och se vad som händer? #gravid #v.24

Morfar kommer och tar hand om min lilla sjukling så länge.  

När jag kommer hem blir det att fortsätta med mormorsrutor filten 😀 satte ihop alla rutor igår så nu håller jag på med kanten runt, funderar på hur den ska bli??? Någon slags volang tror jag.

Av virkatochannat - 16 mars 2014 07:52

Underbart att bli väckt av dottern kl.06.17 solen skiner in genom fönstret🌞🌞🌞🌞

Ligger ännu i sängen och väntar på att dottern och maken ska ropa att frukosten är klar.


Av virkatochannat - 15 mars 2014 22:24

Avslutade kvällen med hämt mat från kina, alltid lika gott! 

Sen blev det soffmys till filmen Crazy, Stupied, Love. Lite seg film som slutade roligt😄  

Blev klar med mitt mål idag med min mormorsrutor filt, nu är alla längder klara att virka ihop ☺ 

 Tyvärr avslutade min dotter kvällen med feber förutom sin hosta och rinnande näsa😩

Nu säger vi God natt 😪😪😪

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards